close
تبلیغات در اینترنت
شبیه سازی برخورد گلوله به لیوان شیشه ای در 3DMax

شبیه سازی برخورد گلوله به لیوان شیشه ای در 3DMax

درباره سایت
گروه بازیسازی خزیر
آموزش بازیسازی و انیمیشن سازی و اخبار جدید نرم افزارهای طراحی سه بعدی

شبیه سازی برخورد گلوله به لیوان شیشه ای در 3DMax
تعداد بازديد : 3

 در این آموزش، ابتدا با روشهای مختلف، موضوعات مورد نظر، برای شبیه سازی برخورد گلوله به لیوان (شامل لیوان، گلوله و زمینه ) در "3ds Max" ، مدل می شود. پس از آن کار بر روی متریالها، نور صحنه و تنظیمات رندر در "V-ray" انجام شده و سپس با استفاده از پلاگین "RayFire" فرآیند برخورد و تخریب، اجرا خواهد شد. در نهایت رندر نهایی گرفته می شود. 

      پس از اتمام کار در "3ds Max" و گرفتن خروجی نهایی، با استفاده از "After Effects" ، افکتهای نهایی پروژه، به آن افزوده شده و کار پس از تدوین، به اتمام می رسد.

 

http://s9.picofile.com/file/8309198476/Bullet_List.jpg

 

 

بخش نظرات این مطلب
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی