close
تبلیغات در اینترنت
سایر آموزشها

سایر آموزشها

درباره سایت
گروه بازیسازی خزیر
آموزش بازیسازی و انیمیشن سازی و اخبار جدید نرم افزارهای طراحی سه بعدی

آشنایی با مفاهیم اولیه زبان های برنامه نویسی و اسکریپت نویسی در انیمیشن و VFX (قسمت 8 و پایانی )
تعداد بازديد : 21

آشنایی با مفاهیم اولیه زبان های برنامه نویسی و اسکریپت نویسی در انیمیشن و VFX (قسمت 7 )
تعداد بازديد : 29

آشنایی با مفاهیم اولیه زبان های برنامه نویسی و اسکریپت نویسی در انیمیشن و VFX (قسمت 6 )
تعداد بازديد : 21

آشنایی با مفاهیم اولیه زبان های برنامه نویسی و اسکریپت نویسی در انیمیشن و VFX (قسمت 5 )
تعداد بازديد : 26

آشنایی با مفاهیم اولیه زبان های برنامه نویسی و اسکریپت نویسی در انیمیشن و VFX (قسمت 4 )
تعداد بازديد : 25

آشنایی با مفاهیم اولیه زبان های برنامه نویسی و اسکریپت نویسی (قسمت 3 )
تعداد بازديد : 27

آشنایی با مفاهیم زبان های برنامه نویسی و اسکریپت نویسی در انیمیشن و بازیسازی و VFX (قسمت 2)
تعداد بازديد : 25

آشنایی با مفاهیم زبان های برنامه نویسی و اسکریپت نویسی در انیمیشن و بازیسازی و VFX (قسمت 1)
تعداد بازديد : 19

آموزش کامل طراحی دو بعدی کاراکتر
تعداد بازديد : 6

 این آموزش از چند فصل تشکیل میشه که شامل طراحی، مدلینگ، تکسچرینگ، ریگ و انیمه كاراكتر جان سیلور هست .این یک آموزش کامل هست که از نه قسمت تشکیل شده.

 

http://s8.picofile.com/file/8309201700/maxresdefault.jpg

آموزش فارسی و کامل نرم افزار SpeedTree
تعداد بازديد : 7

باسلام و درود خدمت همه شما دوستان عزیز. امروز با بازهم با انتشار یک مجموعه آموزشی کامل در خدمت شما عزیزان هستم و در این مجموعه قصد داریم بشکل گام به گام و کامل با نرم افزار محبوب و قدرتمند SpeedTree آشنا بشیم. حتما این نرم افزار رو میشناسید ! درسته ؟ همون نرم افزاری که سازندگان فیلم آواتار برای ساخت درخت ازش استفاده کرده بودن و یا اگه بخوام مثال جدیدتری رو بزنم میتونم به فیلم نوح اشاره کنم که در این فیلم هم افکت ها و جلوه های جالب رشد درختان توسط همین نرم افزار صورت گرفته بود. 

 

http://s9.picofile.com/file/8308679984/introduction_to_speedtree_tutorials_blog_full_ed54c33ae1d7b07013a6b536f9d04bd4.jpg

دانلود رایگان کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی بازی های کامپیوتری با استفاده از موتور گرافیکی Ogre 3D
تعداد بازديد : 9

این کتاب، مقدمه ای پر از مثال به موتور گرافیکی OGRE 3D است و به شما یاد می دهد برنامه های سه بعدی تولید کنید که اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرند می توانند تبدیل به یک بازی کامپیوتری شوند. هر مثال چند خصوصیت جدید را نشان می دهد و شما گام به گام یاد می گیرید که با استفاده از OGRE 3D، صحنه ها و مناظر پیچیده ای را همراه با افکت های گوناگون، بسازید. بعد از اینکه چندین مثال، یک مبحث را توضیح داد، نوبت شماست که مشکلی را حل کنید. این کتاب ساختن هیولاها، سفینه های فضائی جنگی، اسلحه ها، دشمنان و … را برای شما آسان می کند . فهم ++C برای دنبال کردن مثال های این کتاب لازم است.

 

ogre